Фінансовий облік (скорочена форма)
(Фінансовий облік (скорочена форма))
Мета : засвоєння знань з теорії і практики ведення фінансового обліку на підприємствах різних форм власності.
Завдання: вивчення методів і організації ведення на підприємствах фінансового обліку активів з використанням прогресивних форм і національних стандартів
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
Загальнофункціональні знання і навички:
- Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку;
- Первинну і зведену бухгалтерську документацію по всіх об’єктах обліку;
- Господарські процеси, операції, ситуації, що виникають в процесі ведення
бухгалтерського обліку;
- Бухгалтерські записи, що здійснюються на підставі господарських операцій за звітний період;
- Бухгалтерські регістри, журнали, Головну книгу, зведену документацію, звітність;
- Організація бухгалтерського обліку на підприємствах різних форм власності.
Функціональні знання і навички:
- Формувати облікову політику підприємства;
- Відображати облік грошових коштів в касі і на рахунках в банках,
поточних фінансових інвестицій, розрахунків з покупцями і замовниками, з різними дебіторами, підзвітними особами, по претензіях, по витратах майбутніх періодів;
- Відображати облік короткострокових позик, поточної заборгованості за довгостроковими зобов’язаннями, розрахунків з постачальниками, учасниками, з іншими кредиторами;
- Виконувати розрахунки по податках і платежах, по нарахуванню дивідендів;
- Відображати облік довгострокових зобов’язань;
- Відображати облік формування власного капіталу;
- Виконувати групування і оцінку основних засобів;
- Відображати в аналітичному і синтетичному обліку рух основних засобів;
- Нарахувати амортизацію і знос основних засобів;
- Відображати витрати на поліпшення і утримання основних засобів;
- Проводити оцінку і облік руху нематеріальних активів;
- Проводити облік інвестицій і інших необоротних активів;
- Проводити оцінку і облік руху запасів;
- Проводити оцінку і облік руху виробничих запасів;
- Проводити розрахунки з оплати праці;
- Скласти первинну документацію по нарахуванню заробітної плати;
- Відображати в аналітичному і синтетичному обліку розрахунки з оплати праці, утриманням із заробітної плати;
- Проводити розрахунки і облік зборів по страхуванню;
- Формувати склад витрат, що включаються до собівартості продукції, робіт, послуг і їх угрупування;
- Відносити прямі матеріальні витрати, витрати з оплати праці, інші прямі витрати та загальновиробничі витрати на собівартість продукції;
- Облікувати адміністративні витрати і списувати їх на фінансові результати діяльності підприємства;
- Виправляти помилки і вносити зміни у фінансові звіти.