Стратегічний Аналіз
(СтратАналіз)
Метою навчальної дисципліни є засвоєння знань з методики та техніки проведення аналітичних досліджень для обґрунтування стратегічних управлінських рішень, виявлення резервів підвищення ефективності виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни є вивчення:
- сутності, напрямків і ролі стратегічного аналізу на підприємстві;
- методів аналізу виробничої програми, структури капіталу, фінансових результатів і фінансових потреб та інвестицій;
- набуття вмінь аналізу та оцінювання потенціалу підприємства як чинника стратегії розвитку;
- ознайомлення з вітчизняним i зарубіжним досвідом застосування стратегічного аналізу.
У результаті вивчення дисципліни «Стратегічний аналіз» студенти повинні:
знати:
- сутність стратегічного аналізу, його предмет та об’єкт;
- роль стратегічного аналізу в управлінні сучасними підприємствами;
- основні інструменти стратегічного аналізу та особливості їх застосування;
- підходи до внесення корективів в стратегію підприємств;
- особливості роботи експерта-аналітика.
вміти:
- застосовувати основні інструменти стратегічного аналізу;
- досліджувати ринкове середовище для формування конкурентних переваг та досягнення поставлених цілей;
- узагальнювати результати аналітичного дослідження;
- здійснювати критичну оцінку діяльності підприємств та формувати рекомендації щодо покращення їх діяльності.
мати навички у:
- застосуванні методики та техніки проведення аналітичних досліджень для обґрунтування управлінських рішень;
- виявленні можливостей підвищення ефективності виробництва, фінансової та інвестиційної діяльності;
- розробці стратегій розвитку підприємства;
- застосовувати на практиці основні матричні методи портфельного аналізу.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 години/ 4 кредити ECTS.