Потокові курси
Напрям підготовки "Економічна кібернетика"
Напрям підготовки "Маркетинг"
Напрям підготовки "Менеджмент"
Спеціальність "Міжнародні економічні відносини"
Семестр 1
Семестр 2
Семестр 3
Семестр 4
Семестр 6
Семестр 7
Семестр 8
Спеціалісти
Магістри
Дисципліни для інших факультетів
Кафедра фінансів і кредиту
Дисципліни на інших факультетах
Напрям підготовки "Економіка підприємства"
Вступ до магістратури
...орпоративних фінансів та фінансового посередництва
Кафедра обліку і оподаткування
...ра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Кафедра управління проектами та безпеки підприємства
1. Мета опанування дисципліни в контексті підготовки фахівців певної спеціальності. Її взаємозв’язок з іншими дисциплінами навчального плану.
Мета: формування у студентів системи знань та практичних навичок з методики обліку власного капіталу, зобов’язань, доходів, витрат і фінансових результатів підприємства, підготовка та подання фінансової інформації різним користувачам для розробки, обґрунтування і прийняття рішень щодо ефективності діяльності господарюючого суб’єкту.
Дисципліна «Фінансовий облік - 2» базується на знаннях, отриманих при вивченні дисциплін «Бухгалтерський облік (загальна теорія)», «Фінансовий облік - 1» та тісно пов’язана з дисциплінами «Облік та звітність в оподаткуванні», «Звітність підприємств», «Організація бухгалтерського обліку».
2. Перелік знань і умінь, яких набуде студент після опанування даної дисципліни:
- володіння нормативно-правовою базою, що регламентує питання ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
- знання існуючих підходів до оцінки облікових об’єктів;
- знання специфіки документального оформлення операцій з власним капіталом, розрахунків за зобов’язаннями підприємства, доходів, витрат та фінансових результатів та вміння щодо ведення первинного обліку даних об’єктів;
- вміння здійснювати групування та узагальнення господарських операцій в системі регістрів бухгалтерського обліку;
- знання вимог до організації аналітичного обліку пасивів підприємства.
3. Сфера реалізації набутих знань і вмінь в майбутній професії.
Дисципліна «Фінансовий облік – 2» є базовою для формування професійних компетенцій фахівців з напряму підготовки «Облік і оподаткування». Набуті знання будуть реалізовані на посадах, пов’язаних з веденням обліку у суб’єктів господарювання різних сфер економічної діяльності, консультуванням з питань обліку, аналізу та оподаткування, наданням аудиторських послуг.
1.1. Мета: опанування теорії і практики ведення фінансового обліку на підприємствах різних форм власності.
1.2. Завдання полягають у наданні знань щодо раціональної організації і ведення на підприємстві обліку активів на підставі використання прогресивних форм і національних стандартів.
Компетенції у результаті вивчення професійно-орієнтованої дисципліни „Фінансовий облік І” студент повинен:
Знати: зміст модульної програми відповідно до цілей навчання та змістом матеріалу в модулях.
Вміти: заповнювати типові первинні документи відповідно до вимог їх оформлення, генерувати бухгалтерські проводки у журналі операцій, створювати аналітичні та синтетичні регістри обліку, головну книгу та складати фінансову звітність.
Розуміти: економічний зміст термінології відповідно до вимог П(С)БО для правильного ведення обліку та складання звітності.
Мета : засвоєння знань з теорії і практики ведення фінансового обліку на підприємствах різних форм власності.
Завдання: вивчення методів і організації ведення на підприємствах фінансового обліку активів з використанням прогресивних форм і національних стандартів
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
Загальнофункціональні знання і навички:
- Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку;
- Первинну і зведену бухгалтерську документацію по всіх об’єктах обліку;
- Господарські процеси, операції, ситуації, що виникають в процесі ведення
бухгалтерського обліку;
- Бухгалтерські записи, що здійснюються на підставі господарських операцій за звітний період;
- Бухгалтерські регістри, журнали, Головну книгу, зведену документацію, звітність;
- Організація бухгалтерського обліку на підприємствах різних форм власності.
Функціональні знання і навички:
- Формувати облікову політику підприємства;
- Відображати облік грошових коштів в касі і на рахунках в банках,
поточних фінансових інвестицій, розрахунків з покупцями і замовниками, з різними дебіторами, підзвітними особами, по претензіях, по витратах майбутніх періодів;
- Відображати облік короткострокових позик, поточної заборгованості за довгостроковими зобов’язаннями, розрахунків з постачальниками, учасниками, з іншими кредиторами;
- Виконувати розрахунки по податках і платежах, по нарахуванню дивідендів;
- Відображати облік довгострокових зобов’язань;
- Відображати облік формування власного капіталу;
- Виконувати групування і оцінку основних засобів;
- Відображати в аналітичному і синтетичному обліку рух основних засобів;
- Нарахувати амортизацію і знос основних засобів;
- Відображати витрати на поліпшення і утримання основних засобів;
- Проводити оцінку і облік руху нематеріальних активів;
- Проводити облік інвестицій і інших необоротних активів;
- Проводити оцінку і облік руху запасів;
- Проводити оцінку і облік руху виробничих запасів;
- Проводити розрахунки з оплати праці;
- Скласти первинну документацію по нарахуванню заробітної плати;
- Відображати в аналітичному і синтетичному обліку розрахунки з оплати праці, утриманням із заробітної плати;
- Проводити розрахунки і облік зборів по страхуванню;
- Формувати склад витрат, що включаються до собівартості продукції, робіт, послуг і їх угрупування;
- Відносити прямі матеріальні витрати, витрати з оплати праці, інші прямі витрати та загальновиробничі витрати на собівартість продукції;
- Облікувати адміністративні витрати і списувати їх на фінансові результати діяльності підприємства;
- Виправляти помилки і вносити зміни у фінансові звіти.